“Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi în lume”, Gandhi
Nu aștepta să se schimbe societatea sa poți trăi mai bine. Fa-ți tu binele de care ai nevoie!
Cu ce contribuie Biocrop la dezvoltarea ta:
- Management participativ;
- Cadru de lucru ce faciliteaza comunicarea și luarea deciziilor;
- Obiective SMART, evaluare corectă și transparența;
- Susținere prin traininguri interne și externe, promovare internă;
Customer Service Analyst
ANGAJAM: Customer Service Analyst
Forma de colaborare: contract de munca determinat pe 2 ani
Aptitudini si competente necesare:
o Experienta in munca de minimum 2 ani intr-o pozitie similara (domeniul agribusiness reprezinta un avantaj)
o Cunostinte medii de operare in Excel (pivot, vlookup)
o Studii superioare finalizate
o Capacitate de analiza si sinteza
o Bune abilitati de comunicare si relationare
o Persoana organizata si cu atitudine pozitiva
o Realizeaza si transmite diverse analize si rapoarte (analiza campanie, status vanzari etc), catre Director General, Regional Sales Manager, Manager Resurse Umane etc.
o Inregistreaza in sistem comenzile de distribuitori si fermieri transmise de catre echipa de vanzari.
o Solicita clientilor distribuitori rapoarte in vederea gestionarii diverselor proiecte.
o Intocmeste si gestioneaza documente administrative (contracte, anexe, formulare de comenzi etc) ca suport pentru echipa de vanzari.
o Urmareste status-ului livrarilor de la distribuitori catre fermieri si informeaza RSM la fiecare staus
o Gestioneaza situatiile legate de redevente datorate partenerilor externi (mentinerea evidentei pe ani agricoli, a fiecarui fermier care multiplica; verificarea la ITCSMS a situatiei certificarilor, monitorizare valabilitate licente etc)
o Ofera informatii clientilor legate de produse, disponibilitate, pret si date de livrare.
o Acorda suport clientilor interni si externi in diverse situatii aparute in cadrul organizatiei si in piata.
o Sesizeaza potentiale probleme si propune solutii.
Trimite CV-ul aici: hr@biocrop.ro
https://www.biocrop.ro/cariere/
Procedura de recrutare și selecție
- Pre-selecție în baza CV-ul și a scrisorii de intenție, în care se verifică cerințele minime (experiență, aptitudini practice, domiciliu, permis etc.)
- Interviu telefonic cu cei selectați în etapa 1, etapă în care suntem interesați de aflarea obiectivelor candidatului și evaluarea compatibilității acestuia cu cerințele postului
- Interviu direct, în care dorim să cunoaștem mai bine candidatul și verificăm competențele profesionale printr-o serie de metode specifice (intrebări, teste, solicitări de referințe etc). Durata interviului: aprox. 1 ora.
- Ofertă de angajare și agrearea condițiilor de colaborare; stabilirea datei de începere a activității și predarea listei de acte necesare angajării.
Durata procesului de recrutare: aprox. 2 săptămâni.
Sunt contactați doar candidații selectați pentru fiecare etapă.
Cum lucrăm ?
Dezvoltăm relații pe termen lung. Ne concentrăm pe găsirea de soluții pentru fermieri și distribuitori, în condițiile provocărilor date de piața românească agricolă.
Am format o echipă de profesioniști specilizați în agricultură, marketing, comerț și economie, fiecare având o importanță semnificativă la consolidarea poziției companiei Biocrop în piață.
Dezvoltăm împreună relații de tip win-win, împărtașim aceleași valori, constienți că numai împreună ne putem atinge scopurile.
Ce cautăm: persoane care înteleg importanța comunicării și a lucrului în echipă, integre, adaptabile, cu capacități de planificare și organizare, orientate către rezultate, cu inițiativă și dorință de implicare, care vor să progreseze.
Ce oferim: mediu de lucru optim pentru performanță, programe de training pentru dezvoltarea competențelor principale în raport cu responsabilitatile postului, pachete de lucru atractive (adaptate fiecărui post), bonusuri.
Cum aplici ?
Suntem mereu în căutare de oameni dedicați, motivați și profesioniști, cu o bună înțelegere a domeniului agricol. Crezi că te potrivești descrierii?
Ne poți trimite CV-ul și scrisoarea de intenție pe adresa: hr@biocrop.ro.